Başladı yine Baş belası Yalancı hamilelik belirtileri 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️.. bu belirtileri her ay yaşıyorum hamileyim diye seviniyorum sonra bi bakıyorum adet oldum… Aşırı yorgunluk, açlık hissi, ara sıra mide bulanması, sık sık idrara çıkma ,gaz problemi ..Sizlerde de bu durum var mı?? yalancı belirtiler Var ya insanı çıldırtıyor ikilem arasında kalıyorum adet mi olacağım Hamile miyim diye hep kafada dönüp duruyor Çarkıfelek gibi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️…. kafaya takmamak istiyorum takmıyorum bile hiç düşünmüyorum ama yine bu belirtiler sinirlendiriyor beni