Huzur_2 Kızlar yüzümde aşırı kıl tüy çıkmış iyi bir lazere gitmek istiyorum önereceğşnşz gebze de bir yer var mı yada makina olarak hangi lazer makşnası yüze iyi gider
Bernako Huzur_2 Nkmed yıllar önce koltuk altına gitmiştim. Hala daha çıkmaz. 3 sene öncede tüm vücut gittim. Şimdi gebeliğimde çok rahat geçiyor. Alex kullandılar ve gebzedeki tek orjinal marka kullanan yer
kucukcivcivim Huzur_2 size tek önerebileceğim yüz için iğne lazere gidin. Ben lazere bekarken gitmiştim. Yüzüme sürdürdüm, buz lazerdi. Azaltacağına coşturdu iyice :/
Bernako Huzur_2 merkez hastanesini biliyorsun değilmi ? Çoban Mustafa paşa camisinin ordaki. Yan tarafında bekiroğlu baklavacısı var hemen yanındaki binada üst katta
Huzur_2 kucukcivcivim benim şuan berbat olmuş yüzüm lazer mahfetti bari iyi bir lazere gidim diyorum doğumda kimse öle görmesin beni
mutluebeveyn Ben Dermo ya gitmiştim çok memnun kaldım canım 😊 biraz pahalı ama değer bu arada hamilelikte lazer zararlıymış doktorum söyledi canım dikkat et 🤗