arzm28 bugün sağlık ocağına kontrole gittiğimde sordum siz yapıyor musunuz diye biz yapmıyoruz hastanede yapılıyor dedi. Bence yaptır içinde kalmasın. Öyle özellikli ayrıca bit test değil. Normal kan tahlili verir gibi kan veriyorsun, doktor sadece o sonuçları da isteyen bi talep giriyor. Doktoruna sor bunları duydum yaptırmak istiyorum diye zaten yok illa yapmam gerek yok demez. Sorumluluk almamak adına yaptırır. Dediğim özel zaten özel bişey yapılmıyor kan veriyorsun sadece. Ama aklında olsun sağlık ocağı yapmıyoruz dedi hastane doktoruna başvurman gerekir