Eskiye gore biraz daha iyiyim ilk 3 4 ayda cok fazla kusma yasadim 14 kilo verdim esim 12. Haftamda covid gecirdi sukur bana bulasmadi bu sebeple o donemde evi ayirdim hem kusma hem esimden ayri kalma birsey olacak korkusu derken tekrar tetiklendi simdilerde biraz daha iyiyim ama hep bir agizda eksimsi tat yediklerimden fazla zevk alamiyorum suan 20+1 deyim yolu yariladik oglumla kendim saglik calisaniyim is yerinde algim dagilinca hic bisey yok eve gelince oluyor hersey