Dün gece 2den beri sürekli olarak bel ağrısı devam ediyor. Ara ara sadece belime ya da hem belime hem karnıma da ağrı giriyor kısa süreli. Belirli bir aralıkta mı bilmiyorum, takip edebileceğim kadar sık olmuyor. Adet gibi bel karın ağrım hep olurdu ama en fazla 3 saat sürüp geçerdi. 41 haftayı doldurdum. Doğum nihayet başlıyor olabilir mi? Sizin nasıl oldu sancılarınız?