Gizemcemre Gebelik kaşıntısı diye bir şey var kimse neden oluyor bir şey demiyor. Tahlillerim temiz çıktı ama kaşıntıdan ağlıyorum artık duramıyorum. Başına gelen var mı. Çözüm var mı lütfen söyleyin 🤦🏽♀️🥺
Damlamuratalparslan Gizemcemre Allah sizi uyuzdan korusun inşallah diyim öncelikle 😀 sinek ısırığı gibi noktalar çıkıyor mu
Gizemcemre Damlamuratalparslan evet göbeğimde başladı kollarıma bacaklarıma yayıldı gerçekten durulacak gibi değil 🤦🏽♀️ Teşekkür ederim 😂
Gizemcemre Htchknn ılık duş diyorlar ama o bile geçirmiyor. Losyon krem verildi ama maalesef onlarda etki etmiyor
Damlamuratalparslan Gizemcemre bende de öyle başladı uyuz olmasin bana kurdeşen dediler gebelikten dolayı şişler gidiyo dediler bı ton şey dediler uyuz çıktı
Esinnnasel Aynı durum 2 aydır bende de var bazen lekeler çıkıyor anlamsızca heryerde sanırsın arı falan ısırdı tahliller temiz fakat buna gebelikte kurdeşen dökmek deniyormuş
Gizemcemre Esinnnasel çözüm falan söyledi mi peki doktorunuz size. Allah yardımcımız olsun gerçekten çok zor bir durum. Sinirlerim çok bozuk. Günlerdir uyku bile uyuyamıyorum 😭
Gizemcemre Damlamuratalparslan yaaaa bilmiyorum ki acile gittim dün serum verdiler yarında kontrolüm var. Siz ne yaptınız peki
Esinnnasel Gizemcemre beoanthol krem kullanıyorum canım ve baharatı tamamen kestim o çok etki ediyor cildiyle doktoru başka bı krem verdi ama kortizon olduğu için ben kullanmak istemedim bu şekilde biraz rahatladım birde portakal falan asit olan şeylerden uzak durun çok zor bi durum Allah yardımcınız olsun
Damlamuratalparslan Gizemcemre doktora çok kzdim vala ilk isim özel bı hastaneye gidip aile boyu ilaç almak .ilaclandim hepsi gitti .ilaçlarıniz ise yaramiyorsa yanlış tedavidir zaten .ama inşallah değilsinizdir yani samimi Diyorum aşırı yayilmis eczaneciler hep ilaç kalmadı diyordu.
Gizemcemre Esinnnasel evde var bende deneyecem. Gerçekten çok zor bir durum. Aklın bebeğinde oluyor elinden bir şey gelmiyor. Çok sağol ❣️
Gizemcemre Damlamuratalparslan yarın gidip konuşacam tekrar bana da öyle geliyor ki anlamadılar. Çünkü kullandığım ilaçlar hiç bir şekilde etki etmedi 🥺