Nisa1710 benimde çok ağrım vardı yürüyemiyordum basınca çok acıyordu doktora yazdım çağırdı ultrasonla baktı çocuk büzüşmüş sancıdan.ama öyle olması sakıncalı değilmiş zararlı değilmiş yani kafası dizine doğruydu. idrar testi verdim enfeksiyon çıktı serum iğne fitil verdi serum yedikten sonra çocukta rahatladı bende rahatladım