Kızlar 36+2 deyiz. Bebeğim çok hareketli. Sanki karnımdan çıkıcak. Normal mi?
ozgessle gayet normal
ozgessle 36+2 deyiz bizde aynı şekilde. Bugün kontrol vardı nst ye girdim hiç durmuyor