kendincebirii Merhabalar hanımlar, 11+3 haftalık hamileyim, bu sabahtan beri bel ağrım ve kurum sokumu ağrım var normal mi acaba siz bu haftalarda neler yaşadınız ?
zeynepdurunun_annesi kendincebirii benim de çok ağrıyor 🥺 12. haftadayım normalmiş bu zamanlarda bel ağrıları masaj yaptırınca hafifliyo biraz
kendincebirii zeynepdurunun_annesi yaa gerçekten mi doktora sordunuz mu bende korkuyorum önceden bi düşüğüm oldu insan ister istemez korkuyor 🥺
zeynepdurunun_annesi kendincebirii Sordum canım korkma Allahın izniyle bir şey olmaz 🌸 Hamilelikte böyle şeyler çok normal korkulacak bir şey yok çok şükür Bir de erkek bel ağrısı yapar derler hep geçen gün ultrasonda da doktorum erkek dedi 🥰 Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin yavrularımızı ❤️
kendincebirii zeynepdurunun_annesi yaaa 🙈 bende erkek hissediyorum ama sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah bakar mısınız anlat mısınız ultrasondan 😍 https://resimyukle.io/r/2N1r8Sklz1
zeynepdurunun_annesi kendincebirii Hiç anlamam ama bel ağrısı da erkek derler bi de kan yenilemesi testi diye bi şey var yanlış hatırlamıyorsam ismini cinsiyet tahmini oluyo bana ondan da erkek çıkmıştı bu son gidişimde pipisini gördüm 😂🦁
zeynepdurunun_annesi kendincebirii internete kan yenileme testi hesaplama yaz sonra çıkan ilk sonuca tıkla kendi doğum tarihin eşinin doğum tarihi hamile kaldığın tarihi yazınca cinsiyet hesaplıyo 🥰 hurafe felan ama bana doğru çıkmıştı bir dene istersen. Darısı senin başına inşallah ❤️🥰
kendincebirii zeynepdurunun_annesi amin inşallah💓 peki sizin keseniz yuvarlak mıydı yoksa fasulye gibi mi?
zeynepdurunun_annesi kendincebirii https://imgyukle.com/i/oBOQyR İlk böyleydi ama 7. haftada fasulye gibiydi 🥰 https://imgyukle.com/i/oBOTIv Şimdi böyleyiz 😂🦁