Bugün tam 14 haftalığız doktora gittim
Bebeğim sırtını dönük uyuyor du sanırım hiç hareket etmedi doktor düzgün ölçü almak için çok uğraştı bastırdı baya ama hiç dönmedi 2 li tarama yapıldı sıkıntı çıkmadı anlayanlar bakabilir mi lütfen cinsiyet sordum erken henüz dedi ama bence sırtı dönük olduğu için bir şey göremedi