Selam kızlar 37+5 te doktorum bugun çatı kontrolu yaptı ve 3 cm acıklık var dedı kanama olabılır dedı oglen kanamam geldı bıraz simdide mukusumsu gelıyor idrara cıktıkca ama onun bugunku catı kontrolunden oldugunu soyledı sizler çatı kontrolunden sonra böyle kanama yasadınız mı ve catı kontrolunden ne zaman sonra dogum yaptınız dogumum ne zaman baslar cok merak edıyorum tecrubesi olanlar fikir alışverişi yapabılır mii ?🙈🙈🌸🌸