38+5 im 3 gece önce acile gittim 1 buçuk santim açılman var dedi doktor yatış verdi ertesi sabah 2 buçuk cm di doktor eve git istersen dedi sancım yoktu. Eve geldim bugün sabah kanlı akıntı gibi bişey geldi acile gittim. Açılmam var dedim anlattım durumu acile geldiğimi falan. Nst ye bağladılar rutin olarak yapıyorlar zaten sancı çıkmadı. Çatı muayenesi yapan ebe farkliydi o gün acildekinden. O zaman nerdeyse hiç acımadı ebe rahatlatti kasmadim hiç kendimi sonrasında da hiç sıkıntı yasamadim. Bugünkü ebe sanki veteriner inek dogurtur ya belgesellerde falan görmüşsünuzdur illaki aynen öyle catala yatirdi beni elini ittikce itiyo geri çekiyorum kendimi nasil kasildim öyle bi itiyo ki hala üstüme üstüme geliyo sonra elini bi çekti beyaz eldivenin parmak uçları kan ama doktora diyo ki kanamasi yok. Açılmasi da hiç yok diyo. Nasıl olabilir bu ya 2 buçuk santim açılmam varken en son gazoz kapağı mı bu geri kapanacak. Eve gönderdiler yürüyemedim gelene kadar 2 adım bile o kadar canim aciyodu ki. Az önce de lavaboya girdim kahverengi bişey geldi parça parça akıntı desen değil ne olduğunu anlamadım. Muayeneden sonra da girdim kaç kez gelmedi öyle bisey 6 7 saat oluyo eve geleli. Simdi bi baktim oyle bisey geldi. Anlamıyorum deliricem acile gidiyorum hiç ilgilenmiyolar eve yolluyolar. 3 gece önce acildeki doktor en ufak bi kanaman olsa gel dedi. Bugün gittim kanamam var diye eve yolladilar resmen baska doktor vardi. Ped koydum altıma bekliyorum iyice dolsun acile gidip suratına firlaticam pedimi o kadar sinirlendim artik. İçerde hasta yatiyo ultrasonda beni de ayni anda aldi çatala yatırdı kadinla aramda bir buçuk metre mesafe yok bakış açısı sağına kafasını çevirdiğinde tam olarak şeyim… O şekilde muayene etti. Ne mahremiyet var ne bişey. Dövsen sövsen sen suçlu olursun bide. Allah’ın cezaları