Bence bekleyin 1 hafta adet olursanız zaten bilirsiniz. Ama yok olmazsanız en kesin sonucu alırsınız hem stres de yaşamamış olursunuz. Bende yaşadım iki günde bir kan veriyordum acaba ne çıktı yükseldi mi düştü mü en mantıklısı ve en sağlıklısı adetin geçmesini beklemek.