Momtheangel Yarın ilkk doktor randevum 🥰 kızıma doğum yaptığım doktoruma gideceğim. İnşallah gebelik vardır. Betaya göre var ama bakalım 😍 çok heyecanlıyım 🥰🥰
Nilasya12 Momtheangel merhaba bende persembe günü gideceğim cok heyecanlıyım ilk hamileliğim. Kanda öğrendikten sonra hic gitmemiştim. İnsallah hersey yolundadır 😍🙏🏻
Nilasya12 Momtheangel merhaba ben cok erken öğrendim adet gecikmem olmadan öğrendim erken gebelik testi yapmıştım evde ikinci çizgi silikti sonra adetime 1 gün vardi kan verdim. 171 di sonra fırsatım olmadı gidemedim. 10 ocakta ögrnedimm😊
Momtheangel Nilasya12 bende 12 ocakta öğrendim 🤗 cumartesi günü beta değerim 244tü 🤗 ama benm biraz değişik 😂 17 Kasım’da kürtaj oldum 25 Aralık’ta adet oldum 2 hafta sonra falan leke geldi 4 5 gün testlerle öğrendim sonra işte betayla öğrendim 🥰
Nilasya12 Momtheangel evet biraz karışıkmış ☺️ yarın haberlerinizi bekliyoruz o halde insallah hersey yolundadır 😍
Nilasya12 Nilasya12 suan aslında 6 haftaya ya girdik( 5 hafta 2 günlük ) belki persembe kalp atışını duyarım diye bekliyorum ınsallah ☺️
Momtheangel Nilasya12 üç buçukta randevm sabahtan kan verdim ama 379 s yükselmiş Beta değerim çok az yükselmiş 🥺