Ranaikra Kızlar normalde bu zamana kadar 3 haftada bir falan içtim hep dozunda içtim yani asitli bir bardak oda üstüne çıkmadım 35+5 haftalık olduk bu 2 3 gündür hergün bir bardak gazoz içiyorum canım çok istiyo bi zararı olur miki ya 😔
kahvesever__ Ranaikra her gün bir bardak aslında sakıncalı benim doktorum çok içmek istiyorsan 3.4 günde bir iç demişti bence içmeyi azaltın