littleangel22 devlet hastanesinde perinatoloji bölümüne riskli gebelik kaydı olmadan randevu alınamıyor canım o yüzden riskli değilsen bile doktorundan rica ederek sana riskli gebelik kaydı açmasını istersen belki açar sende perinatoloji bölümüne gidebilirsin başka türlü gidilmiyor diye biliyorum