Gisem Kızlar biliyorum burası hamilelikle alakalı plartform ama hamilelerin duaları kabul olurmuş annem şuan beyin ameliyatına girdi dualarınızda annemede yer verirmisiniz herkese şimdiden çok teşekkürler 😔😔
deletedmom321 Gisem canım geçmiş olsun allah şifa versin mübarek Cuma günü dua et sen de. Ve bence başlığı değiştir çok gereksiz olmuş Kimse kızmaz buna eminim. "Annem için dua" yazabilirsin. Başlığı gören bile dua eder geçer daha faydalı olur :)
Gisem deletedmom321 burdakileri anlamak zor bazen sinirleniyorlar ondan dolayı boyle başlık açtım bu arada cok teşekkür ederim
[silindi] Gisem okuyunca niye sinirlenelim bence de bağlığı değiş burda insanlardan dua istiyorsunuz bu gayet normal ve güzel birşey rabbim şifa versin inşallah 🙏inşallah sağ Salim çıkar sağlığına kavuşur anneciğin ❤️
Gisem [silindi] amin cok teşekkür ederim canim herkesi anlamak zor bunları okumak zorundamiyiz diyolar bebek programı falan diyip duruyolar ondan böyle başlık açtım
[silindi] Gisem demi insan bazen nasıl davranacağını ne söyleyeceğini şaşırıyor canım haklısın artık tepkilerini ölçemiyorsun ama buna kimsenin sinirlenme hakkı olamaz ☺️Annen nasıl ameliyattan çıktı mı?