Sdkkk Merhaba güzel anneler. 4 aylık hamileyim karnımın farklı yerlerinde zaman zaman göz seğirmesi gibi atmalar hissediyorum bu hissettiklerim bebek hareketleri mi ? ☺️
oguzweannesi Sdkkk evet ilk öyle başlıyor ben kelebek kanat çırpar gibi hissediyodum seyrimeler falan oluyodu 😍
sevo_asc Sdkkk karnınızda mı hissediyorsunuz ben böyle göbek deliğimin üstünde hissediyor gibiyim ama bu bebek haraketimi anlayamıyorum 16 haftalığız bizde kısmetse cinsiyet öğrenmeye gideceğiz perşembe günü
Sdkkk Gizemms6 ben de erken diye düşündüm ama gün içinde farklı farklı yerlerde kas damar atması gibi olunca acaba diye düşündüm. ☺️
Sdkkk oguzweannesi evet bende o şekilde hissediyorum. 🥰 çok güzel bi duygu. Bazıları bu kadar erken hareket etti ise erkektir cinsiyeti diyor ama bilemiyorum. Henüz belli değil cinsiyeti. Sizin cinsiyeti belli mi
Sdkkk sevo_asc bi gün sağ kaburga altında hissettim. Bi gün mide tarafımda bugün de göbeğimde hissettim yeri değişiyo☺️ Sanırım sabit bi yerde durmadığı için. Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda 🥰benim daha 14. Hafta cinsiyet için erken dedi doktorum
sevo_asc Sdkkk evet normalde bazı doktorlar 12. Haftada söylüyorlarmış bizim doktorumuz haftasını bekledi net olması için Yaa diyorum ya işte bebek haraketimi anlayamıyorum ve ilk gebelik 🥰