Merhaba anneler 38+3 günlük gebeyim 3 gün önce hastanede sancılarım çıktı doktorum doğum yakın eve git sancılar artarsa gel dedi bugun benden sümüksü ve inanılmaz koyu birşey geldi nişan olablrmış. Doktoru aradım ![olablr]) çarşamba günü gel dedi hafif sarı ama çok katı ve sümük gibi bu nişan mı ? !