ozlemabdullah ben 16.haftada ogrendim ogrendigim gun yaptim kutu hazirladim balon falan aldim biraz aceleye geldi ama guzel oldu not yazdim balonlar koydum kutunun icine. Esimle ben ve annemdik gayette guzel oldu 😊 cok kalabalik olmasina gerek yok bence.