Minikkelebegim16 Merhaba arkadaslar gebeliğimi adet günümden 1 gün önce öğrendim idrar testi ile sonrasında emin olmak için kan testi yaptırdım değerim 60.30 cıktı yani pozitif 4 gün sonra doktor kontrolüne gittim tekrar kan testi yapılmasını istedi 2 günde 1 2 katına çıkması gerekiyormus ondada sonucum 223.82 çıktı 2 gün sonra tekrardan kan testi ile progesteron testi işte doktorum dün tekrardan bunları yaptım kan testim 452.80 cıktı progesteron testim 7.4 doktorum gebeliğini 3 seçeneğe bağladı değerlerin yavaş ilerliyor bunun 3 sebebi olabilir diyerekten diş gebelik tutunamayan bir bebek düşük olabilir yada tutunmaya çalışıyor olabilir dedi başına benim gibi bir durum gelen var mı sonucu ne oldu geç döllenme olmuş olamaz mı doktorum kendisi değerimin 2 günde 1 2 katına çıkması gerektiği söylemişti değerlerim onun dediği gibi gidiyor ama yine de kafamı karıştırdı ne yapmam gerek kafam çok karisti
Muhammedamine Minikkelebegim16 evet beta hcg niz güzel artmış bekleyin biraz inşallah sağlıklı bir gebeliktir . Ama progesteron değeri düşük bunun için mi söylemiş acaba gebelikle beraber beta hcg gibi onunda yükselmesi beklenir
Ezgi14 Minikkelebegim16 canim aslinda iyi artmis. İlk 60 sonra 4 gun sonra 200lerde sonra 400lerde. Ve %60lik artisi da kabul ediyorlar aslinda. Bence sen sabret bekle insallah kotu bir sey yoktur
Hatunnn Minikkelebegim16 canm hic doktor progestan olcumu yapmadi calla artisa baktilar sadece, gayette normal ilerlemis senin kafani bulandirma bekle sen nasibin neyse o iki kati artmamis ama saglikli olan gebelikler var
Minikkelebegim16 Muhammedamine daha ilk gebeliğim pek bir tecrübem yok aslında neyin ne kadar olması gerektiğini falan bilmiyorum inşallah sağlıklı olur herşey yolunda gider
Bebikimm Zor biliyorum ama düşünmemeye çalışın, gündelik işlerinizle ilgilenin.. 4-5 gün sonra tekrar baktırın... beklemekten başka çareniz yok.. inş. Bebişiniz sağlıkla sizde kalır 🙏🙏
momtobe8 Tahlilleri aynı laboratuvarda mı yaptırıyorsunuz? Benim de adet gecikmesinden birkaç gun sonra doktora gittim 500 gibi bişey çıktı sonra 8 gun sonra baska doktora gittim o da baktı beta hcg 1900 çıktı. aslında 6000 uzeri olması gerekiyordu. Kndim baska laboratuvara gittim paralelde ikinci gittiğim doktor tekrar tahlil yaptı vs. Laboratuvarlar arası farktan kaynaklı boyle olmuş. Çok şükür bi sorun yokmuş. Tabii progestron oranı da önemli. Düşük olmaması bebeğin tutunabilmesi için. birkaç gun daha bekleyin siz.
Minikkelebegim16 momtobe8 2 testi mi aynı yerde yaptırdım 1 tanesini farklı bir yerde yaptırdım doktorun öyle demesi kafamı çok karıştırdı inşallah sağlıklı olurda kavuşurum ona
fatos35 Minikkelebegim16 benimde.ayniydi cnm.yavas ilerliyordu 6+1 suan ve bugun kanamam oldu biraz.doktorumda ya bos gebelk yada.dusuk yapiosn.dedi bakalm 4bucukta randevum.var
Minikkelebegim16 fatos35 inşallah kötü birşey yoktur canim sağlıklı bir şekilde kavuşursun yavruna benim de şuan 5+1 kanamam veya bir agrım yok inşallah olmazda bende sağlıklı bir şekilde kavuşurum ona