Güzel anneler 23+3 günlük gebeyim ikili test verdiğim zaman asistan doktorum düşük riskli sonuç iyi dedi ultrasonda hastaya bakan doktor vardi randevu aldigim doktorum oda bu değerde olup down sendromu doguranda var dedi ama özele gitmiştim ordaki doktorda Burun kemiği var ense kalınlığida çok iyiydi güzel dedi vs devletteki doktorum karinindan sıvı aldirmak istermisin dedi bende hayir dedim çünkü oda riskli bi durum bence sonra detaylı ultrason zamani geldi gittim bebek sağlıklı dedi ve rahatladim ama bi yandanda acabalar var kafamda çok endişe etmiyorum ama işte bi fikirde sizden alayim dedim