dddy Kızlar bir yerde okudum bebeğin ilk göründüğü kese yuvarlak ise kız, yassı şekilde ise erkek bebek olurmuş. İlk bebeğimin kesesi fasulye gibiydi ve oğlum oldu. Şimdi ise kese yuvarlak 🤭 Özellikle cinsiyeti belli olan hamişlerden yorum bekliyorum 🥰
kendincebirii dddy https://resimyukle.io/r/2N1r8Sklz1 evet bakın benim kesem böyle 11+3 üz daha cinsiyetimiz belli olmadı ama erkek hissediyorum🙈