minikportakal Geçen ay 80 gelen elektriğimiz bu ay 234 TL gelmiş hayırlı olsun herkese( hatfada 3 makına çamaşır makinası çalışıyor,ütü yok bazen çok nadir,saç düzleştirme vs kullanılan hiç bişey yok)
annesinin_beybisi minikportakal cok az geliyormuş yine 80 ben hayatımsa hic görmedim 😁 bizim 200 den aşağı elekteik gelmiyor su normalde en fazla 38 gelirdi 70 gelmis tukettigim su aynı , zam ustune zam
elfmoom minikportakal kesinlikle biz de geçen ay ile bu ay aynı tüketmişiz geçen ay 90 falan öderken bu ay 200 tl geldi
Alparslaninannesii minikportakal bize en fazla geçen ay 400 geldi tmm eyvallah elektrikli soba yakıyoruz dedik bu ay 800 geldi 15 gün yakmamamiza rağmen sok oldum
Yusufayazin__annesi minikportakal bende aynen senin gibi utu vs yok kullanmiyorum gelen fatura 243.50 😏
Sema065 Doğal gaz 1000 küsür gelmiş Elektirik 280 TL bu gidişle karanlıkta oturmayı düşünüyorum daha bebek alışverişine başlayamadım sıkışığız diye 33+5 bu faturalarla hiç başlayamam artık 😣🤦♀️ Allahtan 3 buçuk yaşında kızım var şuanki de kız onunkilerle idare edeceğim Allah yardımcımız olsun🤦♀️🤪
Feyza-nur minikportakal 2+1 annemin karsı komsusuna 841 tl gelmiş 1 cocugu var şok olmuştum bizim çamasır bulasık makinesi hiç durmuyor bizimkisini cok merak ediyorum