33 haftaligim o ağrıdan ne oturabiliyor ne yatabiliyor ne yuruyebiliyorum . Doktor ilk ağrı olduğunda yürüyüş önermişti bunun üzerine düştüm kalcam incilince 10 gün yattım şuan ise felaket ağrıyor . Bol bol squat ve yürüyüş yapın ilerleyen dönemde benim gibi olmayin