Esiiraaa Kızlar 5 haftalık gebeyim hasta oldum sonrasında da inanılmaz öksürüyorum. Bir türlü bitmedi. Bebeğe bir zararı var mıdır? Bir de öksürük icin şu fayda sağlar dediğiniz şey var mı? 😢
Seraykg Esiiraaa sarımsak süt, zencefil çayı, tereyağ pekmez ikilisi, o kadar çok şey kullanıyorum ki artık hangisi daha iyi geliyor bilmiyorum canım geçmiş olsun. Bende geçiyor geçiyor tekrar ediyor bağışıklığumda düştü son haftamda olunca
Esiiraaa Seraykg sarımsaklı sütü yapmadım belki hamilelikte içilmez diye ama diğerlerinin hepsini yaptım asla geçmiyor :(
Seraykg Esiiraaa Yani sarımsak ve sütü ayrı ayrı tüketince sorun olmaz diye düşündüm ama tansiyonun düşükse belki düşer iyice o yüzden bsey diyemiyorum kozalak şurubu, macunu filan var ama hamilelikte kullanılır mı bilmiyorum