Deletedmom_85 bence çok yanlış bir cümle kuzum, 10 sene sonra anne olanlar var onlar bile bazen anne olmayacağım demezler. Sen umudunu diri tut , bende test negatif çıktı bu arada regle 6 gyn var zaten .🌸😇 Zamani gelince olsun, her şerde bir hayır her hayırda bir şer.