Hakanbuse hayat_23 Sonradan ister istemez cizgi cikiyo ilk 15 dk cikmadiysa hamile degilsin bi de yapcaksan test ilk uyandigin idrarinla yap daha net belli oluyo
Hakanbuse hayat_23 bende bi kac gun arka arkaya yaptim cikmadi sonra ilk idrarimla yaptim net bi sekilde belli oldu doktorlar da diyo ilk uyandiginizda idrarinizla yapin diye vicudunda uzun sureli kaldigi icin daha net belli ediyormuş
Sinem-Akman hayat_23 hayallerini yıkmak istemem kuzum ama geçen yaptığım testim kuruyunca 2. Çizgi oluştu ve pembeydi ama negatif 🤷 dediğim gibi suya tutun kuruma çizgisiyse gider yazıyordu suya tuttum gerçekten gitti 🤷 gerçek pozitif gidiyormu bilmyorum ama
hayat_23 Deletedmom_85 benim 6 gün var henüz o kafaya geçemedim. Hele anlat İstanbulda gezilecek güzel mekanlar yerler nereler şubatta olayım kocisimleeee
Deletedmom_85 hayat_23 hahahah tam da adamına sordun be kuzu 😂 ben öyle gezmeyi çok çok seven biri değilim normal derece de severim ama benim eşim gezmeyi hiç sevmiyor kalabalık içine girmez diğer insanların yaptığı sıradan stabilleşmiş şeyleri yapmaz farklı Bi kafa yapısı var. O yüzden biz daha çok yeşillik mesire alanı sahil kenarı gibi yerlere gidiyoruz kalabalıktan kaçıyoruz yani kısaca hele İstanbul gibi Bi yerde 😂 ama sana daha önce 4 5 kere gittiğim Bi mekan söyliyim Avrupa yakasına geçerseniz fatih de Mimar Sinan Cafe var manzara görüyor akşamları çok daha güzel oluyor fakat kış geldiği için biraz soğuk biz daha 1 hafta önce gittik terasta o soğuğa rağmen şal aldık üzerimize oturduk manzara için değiyor vallahi https://resimyukle.io/g/spUjYcN5Pq
hayat_23 Deletedmom_85 siz buraya yerleşin o zaman bayburtta yeşillik çok doğa ortamı çok sakin kalabalık yok😅😅 Tamam notlarıma bu mekani da aldım, inşallah o gün hava güzel olur gotumuz donmaz da🤗😅
Deletedmom_85 hayat_23 İnternette fotoğraflar var anı köşesi de var 😂 bilmiyorum beğenir misin ama ben her gittiğim de özellikle akşamları ruhum ferahlıyor içim açılıyor 😂 Vallahi Bayburt’a da gelmedim hiç yolumuz düşerse geliriz inşallah 😂
Deletedmom_85 Deletedmom_85 kuzenim de İstanbul’da yaşıyor hatta kuzenim cirit atıyor İstanbul da o da Anadolu yakasında ona da sorarım bugun güzel önereceği yerleri fikir olur sana da 😂 onun gitmediği görmediği yer yoktur herhalde Cafe mekan olarak 😂