Bence gerekli yaptırılması gereken bi test. Çoğu kişi “ test kötü çıksa bebeği aldıracak değilim” diye ya da “ her türlü kabulüm” diye düşünerek yaptırmıyor ama bu test bebeği aldırıp aldırmama testi değil sonuçta, ne olduğunu bilmeniz kendinizi buna hazırlamanız ona göre eğitim ona göre doktor kontrolü vs ayarlarsınız.