AhsenAdaAda Sevgili anneler, hangi ilaçları kullanıyorsunuz? Benim kullandıklarım: Decavit , Efermag, Gynoferon, Devit-3 , Progestan , Oksapar … Ben Decavit kullanıyorum başka bir vitamin hapı kullanan var mı? Devit-3 kullanan var mı?
Zuzu04 Decavit yerine başka bi vitamin verdi doktorum d vitaminide günde 3 damla olarak kullanıyorum ayrıca birde ferro sanol demir ilacı
Imren-T22 Birde prilam cok fazla istifra ettigim icin ya yine olur korkusuyla kullanmaya devam ediyorum