nesrinmom Canım gerçekten abartılıyor bazı şeyler, herşeyin fazlası zarar elbette ama ben kararınca ve canım istediği zaman herşeyi yiyorum. Salam da, sucuk sosis de yiyorum. Geçen sakatat da yedim mesela. Rabbim’e emanetler bebeklerimiz. Sağlıkla gelsinler inşallah. Zaten nasipleri varsa inan bana her türlü geliyorlar bu dünyaya :) 💙🧿🌸 tabii ki tedbiri elden bırakalım demiyorum yine de yanlış anlaşılmasına lütfen..🥲