Vahide13 Merhabalar başakşehir çam sakura hastanesinde ayrıntılı ultrason çektiren var mı? Özellerde çok pahalı bir çok yeri araştırdım da..
mrycn Bende detaylı çektiricem ama özeller çok pahalı 900 tl beylikdüzünde. Devlet ile özel aynı bakıyor mu acaba devlette baştan savma yaparlar mı çektiren var mı devlette kızlaarr
Vahide13 RuveydaYasin canım direk perinataloji bölumune randevu alamıyorsun önce kadın doğuma gidip onların kayıt açması lazm ozman randevu düşüyormus hastane ile görüştüm öyle soyledi