6+5 haftaligim bende inşallah sağ salim kucağımıza aliriz bebislerimizi ikinci hamileligim bu bir oglum var 3 yaşında herkes banada bu kez yine erkek olur senin diyorlar belirtilerimde hemen hemen ayni bende hayırlısıyla bir tanede kizim olmasını istiyorum ama inşallah hepimizjn ALLAH gönlüne göre verir sizce bu sene kiz senesi mi erkek mi ?