Angels21 https://imgyukle.com/i/oBrhVc Keseyi bu şekilde gördük kalp atışı için perşembe gideceğiz henüz bebek gözükmüyor normal mi 🙄
Deletedmom5262 Angels21 hayırlı olsun canım 🥰 Normal kuzum benimki de böyle idi bugün 6+6yız bugün azda olsa kalp atışını dinledim, kese de hala bunun biraz büyüğü şeklinde görünüyor 😊
ElifAlknl16 Angels21 ilk gittiğimde benim de böyleydi doktor bana kese oluşmuş bebek daha oluşmamış demişti 20 gün sonra gel demişti gittiğimde şoka ugramistim çok çabuk büyüyorlar hayırlı olsun 🤭
yagmur50 6+3 şimdi kontrolden geldim bebek oluşumu var kalp atışı cuma günü vajinal yoldan duyulur 1 hafta sonra karından duyulur dedi bende 1 hafta sonu net olsun diye gidicem 🤗