sevo_asc iş kanununu açın gösterin aksini iddia eden varsa. Ben muhasebeciyim önce kendi haklarını koruyorum. Hamilelik kaynaklı rutin kontroller sanki normal çalışıyormuş gibi sayılır. 32. Haftada da zaten doğum iznine ayrılırsınız eğer işiniz rahatsa da 37 ye kadar çalışır raporu alabilirsiniz. İş yeri sorun yaratırsa şikayet edebilirsiniz. Sizi hamilelik veya izin vs vs konularda baskı veya işten çıkarma yaparsa tazminatlarımızı vs vermek zorunda