hamilemommy Selam 14 haftalık tatlımı tatlı annişler nasılsınız nasıl hissediyorsunuz kızınız mı olucak oğlunuz mu ☺️ Benimki kendini göstermedi ama doktor kız bebiş hissediyorum dedi 😘