Nilbhr eğer tüp bebek fln sa ilk üç ay kullandırıyolar kesiyolar diye biliyorum sadece önlem amaçlı verildiği için kesmeyenlerde var tabi ikiz olduğu içinde vermiş olabilir pıhtılaşma problemnz yoktur umarım . Folik asidi hemen hemen herkes o haftalarda bırakıyor başka vitaminlere başlıyor . sağlıkla gelsinler inşallahh 🙋🏻♀️