ArslanAlininAnnesi kızlar selam daha once 7 sey haftalik 2 kaybım var suan 3. Gebeligim 17 haftamizi tamamladık ancak karnim 2 gundur indi korkuyorum ya gebelikte sorun mu var diye
Merveonay ArslanAlininAnnesi karnın ne kadar çıkmıştır ki insin 😂 aklına kötü şeyler getirme psikolojini iyi tutman önemli zor zamanları atlatmışsın sonuçta dinlen bol bol su iç çok panik yaptıysan bi hastaneye git için rahat etsin canım ama kafanda kurma bu önemli ❤️
Egeninannesi_16 ArslanAlininAnnesi canım ben 21 haftalığım benimki uzun zamandır aşağıda bel ağrım çok ama onun dışında bir sıkıntım yok iyi düşün iyi olsun
Bkyya ArslanAlininAnnesi benimde şuan ilk gebeliği 17+6 Yız bazen karnım normalden daha şiş oluyor bazen iniyor sanki hiç yokmuş gibi sağlık ocağında ebeye sordum normal olduğunu söyledi gaz şişirebiliyormuş ara ara karnımızı sen içini ferah tut kötüyü düşünme 😇
ArslanAlininAnnesi Merveonay ya cok sisti karnim sürekli hatta herkes bu ne diyordu. Muayeneme 3 hafta var doktorum cok kızıyor surekli ultrason olmaz diyor
ArslanAlininAnnesi Bkyya kiz arkadasim yeni hamile reklam oldu kiyafetler aldi asla takmiyor ben daha çöp almadim. İki poşet tasisam agliom bisey olmus mudur diye zaten hissetmiyorm hala. Diyorlarki dahami hissetmiyon
Bkyya ArslanAlininAnnesi bende daha tam hissedemiyorum ki çok küçük bugün kontrolümüz vardı aslında çok hareketli maşallah ama daha erken diyorlar 20 haftadan sonra daha net hissediliyormuş