Sena_liya
Tabi erken doğum riski ikizlerde hep var. Benim ilk haftalarda kanama vardi hep dinlenerek geçti namaza yemeğe kalkardım. 16 haftadan sonra geçti kanama. 27 haftada kasılmalar basladi ufaktan magneyum eklendi. 30 hafta gibi de doktor alttan muayene etti incelme var dikkat rt dedi. Yani hep dikkat ederek geçti tabi. Ani hareketlerden kaçındım, dinlendim. Pek temizlik işine bakmadım yardim edenim vardi sagolsunlar. Stres olmadan doktoru dinleyerek bol dua ile geldik elhamdülillah. Ama hepsinden ötesi de nasip , Allah dileyince bebeklerin de gelesi olunca geliverirler :) Ama hayırla güzellikle sağlıkla zamanında gelsinler. Yine sorunuz varsa yanıtlarım :)