hayat_23 https://imgyukle.com/i/oBJNPf Saatler sonra baktım böyle olmuş, ilk 20 dakkada böle bse yoktu, kuruma çizgisi sanırım, bu kdr kırmızı olur mu siyahı olur genelde. Pekte umitlenmedim adetime 7 gün var 🌸😊(Canlı daha kırmızı duruyor bu arada )
Deletedmom_29 hayat_23 Evet kuruma çizgisi bende de çok kez bu şekilde oldu hatta testin arka beyaz rengi kuruyunca sarımsı renge dönüyor ondan anlıyordum kuruma çizgisi olduğunu. Ama inşallah hamilesindir 🙏☺️
Dicoo hayat_23 adetime 5 gün kala yapmıştım benim de böyle çıkmıştı hatta dayanamayıp 2 gün sonra yine yaptım yine aynı şekilde çıktı sonra kan tahlili verdiğimde çıkmıştı 2-3 haftalıktı şuan 11 haftalık olduk bile 🥰
hayat_23 Dicoo kuzum üzerinden rahat 5 saat geçmiştir sense belki hemen çıktı çizgi, pekte umudum yok 7 gün var benimde regle uzun bir süre:)
Dicoo hayat_23 yok canım benim benim heveslendirmek gibi olmasın ama benim de 1-2 saat geçtiğinde çıkmıştı 🤗