Nuryalinn AysegL89__ evet canım cok erken 24üncü haftaya kadar uzayabilir bile yani genelde 18.19 haftada hissetmeye başlanıyor 😊
Dilayyyyy AysegL89__ evet tabiki erken bn ilk 17 de pit pit gbi bocek yürüyor gni hiseettim 19 da daha netlesti
Asel2520 AysegL89__ ilk hamilelik ise çok erken ben ilk hamileliğimde 20. Haftalarda hissetmiştim ama şuan 14+3 haftalığım hissediyorum 2 gündür
Dilayyyyy AysegL89__ herzaman olan bisey degil ztn suan ben 23 haftaligim bnde bile hergun duzenli hareketler yok