Kızlar 23. Haftadayım. Bebeğimin hareketlerini özellikle bir haftadır en alt kısımda hissetmeye başladım rahim kısmında hissediyorum bu normal midir sizce ? Rahim şu an göbek deliğine kadar büyümüş olması gerekiyor ama benim minik hep aşağıda.. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ?