merhaba arkadaşlar ben 29 haftalık hamileyim. Eskişehire taşındım. onerebileceginiz doktor isimleri var mi? biraz arastirma yaptim umit hastanesinde dilek hanimi ve acibadem de mine hanimi gördüm. bilginiz var mi?
( bir de umitte normal 7 spinal sezeryan 8.300 epidural sezeryan 9.300 muş
acıbadem de ise normal 8 spinal sezeryan 8250 epidural sezeryan 9250 imiş.) fiyatlar çok yüksek umit acıbadem geçmiş gibi görünüyor.
önerilere açığım