srpak doktorunuz sancıyı bekleyelim mi dedi acaba daha da gelmezse suni düşünüyor musunuz ? 😂 ya ben 39+5 deym sancım yok diye strese giriyorum hep iki gündür adet olucakmışım hissi var ve gece lavobaya gittiğmde 2 dk gelip giden bi sancı yaşadım bugünden hic oturmuyorum annemle sürekli iş yapıyoruz yine lavobaya gittim kalkarken bi sancı girdi alttan 😂 hergün aktifim hep dışarı markete filan gidiyorum😂 olmadı merdiven inip cıkıcam sizde öyle yapın 😂 inşallah sancınız gelir ben size siz bana dua edin nolur 😂😂😂