Merhaba anneler son regl tarihin 23 aralık, bel ağrısıyla hastaneye gittim gebelik testi istedim. Ocak 13 de 4.33 çıktı başka bir hastanede ki hemşie pozitif sonuç dedi doktor da 2 gün sonra tekrar kan istedi. 15inde verdiğim kan da 25.97 yazıyor e nabız da. Tanıdık bir ebe vardı referans değerlerine bakıp 4 haftalık gebelik dedi. Doktor randevuma da 1 hafta var. İnanasım gelmiyor, regl olacakmış gibi ağrılarım var