bayatkahve Gktgsy1922 yapılan araştırmalarda bazı kişilerde etkili olmuş bazı kişilerde olmamış. 34. Haftadan itibaren başlamak öneriliyor. 🙄
dilara_cinar99 bayatkahve Başlama zamanını doktora mi sordunuz bazı sayfalarda 3. Trimestirin başından itibaren başlayabilirsiniz yazıyordu bende 30 haftalık hamileyim ne zaman başlasam diye düşünüyorum da 🤷🏻♀️
bayatkahve Gktgsy1922 valla ben de 36. Haftadayım. Bir Ebe tavsiye etmiş daha dün okudum.. ama faydası olur belki ben deneyeceğim yine de
bayatkahve dilara_cinar99 doktorum bir şey demedi ben de sormadım 36. Dan sonra başlamayı düşünüyordum. Ama bir ebenin yazısını okudum dün 34. Haftadan sonrayı önermiş.