Herkese merhaba ,bebeğimin kendini çok topladığını hissettiğim için nstye girdim ve nstde düzenli sancı çıktı. Bu yüzden yatış verdiler. Gdm teşhisim var, açıklığım yokmuş rahim uzunluğum da iyiymiş. Merak ettiğim şey bu sancılar durdurulabilir mi ,yoksa kesin doğar mı bebeğim.Beni nasıl bi süreç bekliyor. Çok korkuyorum 😔