Kızlaaarrrrr 😍 Şimdi hastaneden geldim minigimin kalp atışını azıcıkta olsa duydum 🥰 Doktor daha çok küçük dedi ama azıcıkta olsa duydum, 15 gün sonra tekrar gel dedi büyümesine bakacağım dedi. Uygulamada 7. Haftaya bugün başladım ama 6+6 dedi doktor bir gün fark var ama çokta önemli değil bence 🤭
Sormak istediğim şey şu, folik asitim bitmek üzere dedim ama yazmadı, son hasta bendim yorgun olduğu için anlamadı mi bilemedim ama sizin kullandığınız folik asitler neler, kafama göre almak çok mantıklı gelmiyor, suanki kullandığım da sabah aç karna alınıyor biraz mide bulantısı yapıyor. Tavsiye edeceğiniz folik asit varmı acaba ?