dilara_cinar99 o bölgeyi güzelce duş jeliyle temizledim travazol krem sürdüm. Aksamda gyno lomexin fitili temizledikten sonra yatar şekilde koydum biraz ileri iterek . Öylece uyudum . Sabah mantarlar döküldü. İyice orayı temizledim hatta ayna alın öyle temizledim. Resmen içindeki beyaz kalıntılar artık gelmeyecek şekilde temizledim orayı şu ve sabunla . Sonra krem sürdüm bunu günde 3 kez yaptım. Geçmezse 3 gün arayla ikinci fitili koyun . Ama o bölgeyi temiz su ve duş jeliyle aynayla epey temizlemistim dediğim gibi beyaz beyaz peçete parçası gibi geliyor mantarlar yani yardımcı olmak için açık soyleyim çünkü çok zor sinir bozucu bir durum parmagimla içerileri epey temizledim kuruladim öyle kremledim parmakla iç kısımlara dudak aralarına hep sürdüm 1 haftaya böyle geçer. Fitil gyno lomexin. Her hamilelikte bunu yaşarım bu şekilde geçti hep . Ilkte öğrendim bu durumu . Onda bir ay sürdü ağlardım o açıdan kasintidan .