Gizemgizem25 gamzosgamzos ohh be kimisi yasak demiş o yüzden merak ettim cok canım cekti yaaa cok teşekkür ederim 🥰
irem-Dora Gizemgizem25 ye ye, içinde et yok sonuçta asıl zararlı olani çiğ etle yapilaniymis. İnsan internette yazılanları okudukça kafayı yiyor zaten onu yeme, bunu yapma, şunu içme. Canım istediğinde yiyorum valla abartmadan
ipekveannesi Gizemgizem25 ye etli olmadığı sürece zararı olmaz. Çok bulantım olunca bende yiyorum iyi geliyor
bayatkahve Gizemgizem25 etki olmadığı sürece sorun olmaz. Ama yanında verilen yeşillikleri de yiyecekseniz evde bir tekrar yıkamalısınız.
Samurayy Gizemgizem25 benimde canım çekti şimdi neden bisey olsun bildiğimiz kısır çiğ et yoksa sıkıntı olmaz
gizemkrgzl Yiyebilirsin tabikiiii benimde canım cok istiyor haftada bir yiyorum yani bazen daha sık yediğim bile oluyor 😄 çiğ et olmadığı sürece ve yapılan yer temiz olduğu sürece sorun olmaz ☺️
Suigeneris Gizemgizem25 etsiz olduğu için sıkıntı olmaz ben de yiyorum valla. Ama bulgur ekstra şişiriyor ona dikkat et tabii
ayse_22 Gizemgizem25 bu konudan o kadar muzdaribim ki 🤣 Canım çok çekiyor ama doktor yasakladı diye yiyemiyorum hamile olduğumu öğrendiğim gün yemeyi planlıyorum içimde kaldı yiyemiyorum cevapları merak ediyorum 🤣🤣